Monday 9 May 2016

SET SKINCARE

Set Asas Skincare





Terdapat 3 set asas skincare iaitu:-

1. DMS360 atau dikenali sebagai Dermaxsuperskin 360 - RM 139/set

2. Cermin Seri (produk terbaru) - RM 120/set 

3. Glowing Speed 24k Gold (produk terbaru) - RM 169/set



Keterangan produk


1. 1x krim siang dms360, cermin seri (20g), glowing speed (30g)

2. 1x krim malam dms360, cermin seri (20g), glowing speed (30g)

3. 1x sabun pencuci (35g) - Sabun DMS360 Honeydew Collagen, Sabun Cermin Seri Berlian dan Ekstrak Mutiara (RM 40/seketul), sabun glowing speed (RM55/seketul)









sabun honeydew collagen - set asas DMS360 





sabun mutiara - set asas cermin seri 



Set Tambahan Skincare


Kami memiliki produk tambahan lain yang boleh anda gabungkan bersama set asas DMS360, Glowing speed 24k gold dan Cermin Seri.


Foundation DMS

1. 4d Foundation (RM 80)

2. 5d Foundation (RM 100)

3. Hybrid CC Foundation (RM 100)

4. Diamond Foundation (RM 80)




Apa keistimewaan setiap foundation kami dan yang mana satu sesuai buat anda?



Apa keistimewaan setiap foundation kami dan yang mana satu sesuai buat anda??

Foundation paling top ialah 4D foundation mungkin kerana harganya mampu milik iaitu pada harga RM 80 sahaja, wajah anda akan kelihatan seperti pinkish...😘😘

Ketiga-tiga foundation iaitu 4D, 5D dan HYBRID CC ialah pilihan yang sesuai untuk semua jenis kulit, bertindak sebagai make up based dan berupaya merawat masalah kulit pada masa sama...

Jika anda mahukan foundation yang menjadikan wajah lebih pinkish seperti memakai blusher tetapi masih tampak natural, boleh cuba 4D foundation...

Pengguna menggunakan 4D foundation - lebih natural, pinkish dan tidak nampak seperti memakai alas bedak..πŸ˜‰πŸ˜‰

Manakala 5D foundation sesuai bagi mereka yang suka memakai make up dan mahukan sedikit glowing maka foundation ini sesuai untuk anda..😍😍

Hybrid CC foundation pula ialah mereka yang sukakan berselfie, heavy make up serta selalu terdedah pada cahaya matahari dan inginkan wajah kekal tidak berminyak. Ia memberikan impak lebih glowing ketika berpeluh dan cantik apabila bergambar. Hybrid juga merupakan salah satu top produk kami...πŸ˜‰πŸ˜‰

Diamond foundation pula biasanya menjadi pilihan apabila anda selalu menghadiri night event dan inginkan bling pada wajah anda. Pasti ramai terpukau akan wajah asli anda tetapi tetap tampil natural, glowing dan gebu..πŸ˜‰πŸ˜‰




Foundation paling top ialah 4d foundation mungkin kerana harganya mampu milik iaitu pada harga RM 80 sahaja, wajah anda akan kelihatan seperti pinkish.




Ketiga-tiga foundation iaitu 4D, 5D dan hybrid CC ialah pilihan yang sesuai untuk semua jenis kulit, bertindak sebagai make up based dan berupaya merawat masalah kulit pada masa sama.


Jika anda mahukan foundation yang menjadikan wajah lebih pinkish seperti memakai blusher tetapi masih tampak natural, boleh cuba 4D DMS foundation. 







Pengguna menggunakan 4d DMS foundation - lebih natural, pinkish dan tidak nampak seperti memakai alas bedak =) 



Manakala 5D DMS foundation sesuai bagi mereka yang suka memakai make up dan mahukan sedikit glowing maka foundation ini sesuai untuk anda. 


Jom tukar bedak compact pd foundation 5d..
Foundation 5D Cream DMS360
πŸ’„sgt bagus sbb bole melembap sehingga 8jam
πŸ’„5D express effect
πŸ’„Anti rekahan
πŸ’„Anti kilau
πŸ’„Anti pigmentasi
πŸ’„UV protection SPF50
πŸ’„Memutihkan & kaya dgn vitamin C & E
πŸ’„Tidak melekit












Hybrid CC foundation pula ialah mereka yang sukakan berselfie, heavy make up serta selalu terdedah pada cahaya matahari dan inginkan wajah kekal tidak berminyak. Ia memberikan impak lebih glowing ketika berpeluh dan cantik apabila bergambar. Hybrid juga merupakan salah satu top produk kami. 







Diamond foundation pula biasanya menjadi pilihan apabila anda selalu menghadiri night event dan inginkan bling pada wajah anda. Pasti ramai terpukau akan wajah asli anda tetapi tetap tampil natural, glowing dan gebu.












Serum 


Penggunaan serum adalah amat digalakkan sebagai tambahan kepada set asas anda:-


Kalau pakai SET ASAS mana2 produk DMS 360 memang tak sah kalau tak pakai serum!
πŸ‘‰πŸ»Apakah serum????
πŸ‘‰πŸ»Bagaimana memakai SERUM???
πŸ‘‰πŸ»Kenapa kena pakai SERUM???
★★Serum adalah cairan yang mempunyai zarah lebih kecil dari pelembab. Oleh itu serum amat cepat meresap ke dalam kulit dan memberi lebih cepat kesan pada kulit berbanding pelembab (moisturizer).
★★Dengan menggunakan serum kulit anda akan selembut dan selicin kulit bayi.
★★Serum dipakai selepas toner dan sebelum pelembab. Tetapi dengan serum DMS 360 anda tidak perlukan toner dan pelembab kerana semuanya telah cukup dirangkumkan di dalam set DMS 360.
★★Jadi pakej hebat DMS 360 dan serum adalah set lengkap untuk anda mendapatkan kulit yg lembut, lembab, licin, anjal dan cerah sekata.
Betul uolls kalau tak pakai serum mcm tak lengkap jew...best je kat kulit...rse sejuk jew...mana nak dapat kan??? wasap lah ayang kite citer sikit...


Serum ini bertujuan merawat lebih jauh ke dalam kulit anda dan mengekalkan momentum kecantikan kulit dengan lebih lama. Kita bukan sahaja nak rawat luaran sahaja tau, tapi bawah kulit juga. Semoga pilihan-pilihan ini dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih licin, bebas segala noda dan paling best ialah serum-serum ini sangat tahan lama!


1. Serum 360 glowing (Vitamin C) (30 ml) - RM 80
2. Serum superstemcell 360 - RM 120




Serum 360 glowing


Serum Superstemcell 360









Kelebihan Serum Stemcell 360 





Apa perbezaan dan kelebihan serum 360 ni ya?
Mari baca =)


No comments:

Post a Comment