Monday 9 May 2016

PENGENALAN DMS


Alhamdulillah. Produk keluaran dms360 sudah semakin dikenali sejak kemunculan produk kami di media, majalah dan surat khabar. Sebenarnya dms360 telah pun menjadi sebutan dan fenomena sejak 2 tahun yang lepas. Mungkin juga strategi cifu kita dengan memperkenalkan dms360 melalui medium pengiklanan facebook dan instagram.

Kenapa tidak membuat secara offline? Dengan meletakkan produk dms di kedai-kedai jamu atau kosmetik?

Jawapan:

Ini kerana kami amat mengutamakan kecantikan wajah anda. Tugas kami bukan sahaja menjual dan mempromosikan produk dms tetapi sebagai penasihat anda.

Apa masalah kulit yang anda hadapi?
Apa masalah yang ingin kalian atasi?
Bagaimana menggunakan produk kecantikan dms360, cermin seri dan glowing speed?
Apa patut anda lakukan jika berlaku healing crisis selepas menggunakan dms?

Maka semua persoalan ini anda tidak akan dapat jika anda beli di kedai. Kebiasaan bila kita beli, bayar dan pergi. tiada hubungan kan? Penjual pula hanya sekadar menjual tanpa mengambil berat masalah yang anda hadapi.

Walaupun ada kekurangan dari segi mendapatkan produk dms melalui agen-agen sah dms. Namun, kecantikan anda adalah tanggungjawab kami dan anda juga. Betul ke betul? (Senyum.. )

Nak cantik, nak miliki kulit wajah yang sihat maka pakar kecantikan kalian haruslah tahu membantu anda sehingga anda mendapat seperti yang anda idamkan.

Jika dms sudah berjaya mengatasi masalah kulit saya sendiri, masakan tidak anda?

No comments:

Post a Comment